Kabel-TV

A/B Parkhøj ejer selv vores fælles antenneanlæg, som for tiden forsynes med signaler fra YouSee. Foreningen har tegnet en serviceaftale hos YouSee, så hvis du har problemer med dit TV og mistænker signalet for at være dårligt skal du fejlmelde direkte til YouSee. Vær opmærksom på, at YouSee ofte opkræver et gebyr, hvis fejlen kan henføres til fordelere eller kabelføring i din lejlighed.

Der tilbydes i øjeblikket 3 forskellige programpakker. Du kan læse mere om indholdet af pakkerne på YouSees hjemmeside. Er du interesseret i at høre om YouSees bland-selv løsninger, Internet fra YouSee (som alternativ til Parkhøjs forbindelse) eller deres TV-bokse, så kan du selv kontakte YouSee.
 

Du kan skifte pakke ved at henvende dig til bestyrelsen (kabeltv@parkhoj.dk). Et skift mellem pakker kan ske med “løbende måned + 30 dage”, dvs. hvis du giver besked den 10/10 kan du skifte 1/12. Evt. gebyr betales af andelshaveren.

Og lige for en ordens skyld: Det er ikke tilladt at anbringe antenner eller paraboler på ejendommens facade eller tag.